Індивідуальний план роботи на час карантину

Індивідуальний план роботи під час дистанційного навчання
23.11.2020-27.11.2020
асистента вчителя 
Іванової Олесі Валеріївни

п/п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
Примітки
1
23.11.2020
1. Упорядкування портфоліо учнів.

2. Розробка завдань з алгебри та укр.мови. Розміщення на блозі завдань для учнів з ООП.
3.Індивідуальний супровід учнів ( бесіди по вайберу щодо виконання завдань з окремих предметів)
4. Онлайн консультація для батьків


.
08.00-09.00
09.00-   11.00


11.00-12.30

12:30-   13:30





Блог
Viber, месендж, у телефонному режимі.

2
24.11.2020
1. Робота  з методичною літературою.

2. Розробка завдань з англ. мови, географії, укр літ, хімії.  Розміщення на блозі  завдань для учнів з ООП

3. Онлайн консультація для батьків дітей з ООП ( Навчання в дистанційній формі)
08.00-09.00

09:00-12.00

12:00-13:30




Viber, месендж, у телефонному режимі.
3
25.11.2020
1. Опрацювання методичної літератури по темі “Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному серидовищі

2. Розробка завдань з біології, геометрії, фізики.  Розміщення на блозі  завдань для учнів з ООП

3. Індивідуальний супровід учнів з ООП ( інструктаж учнів щодо виконання завдань з окремих предметів).

9.00 -10.30










10.30-12.00


12.00 – 13.30


Колупаєва А.А.
Навчання дітей 
з особливими освітніми потребами в інклюзивному серидовищі: Навчально – методичний посібник/ А.А. Колупаєва,О. М. Таранченко.- Х:2019.-304 с

Блог,
Viber, месендж,
соціальні мережі,
4
26.11.2020
1. Виготовлення дидактичного матеріалу (дид. Гра продовжи речення”)

2. Розробка завдань з англ. мови, географії, зар. літ. 

3. Поповнення розділів блогу матеріалами ( завдання, відопосилання, ілюстрації).

4. Дистанційна онлайн- консультація учнів.
08.00 09.00


09.00
11:30

10:30-          12:00


12:00-13:30



Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, блог
5
27.11.2020
1. Розробка рекомендацій для учнів “Бережи своє здоровя

2. Розробка завдань з укр. мови, біології , фізики.  Розміщення на блозі  завдань для учнів з ООП.


3.Робота з батьками в телефонному режимі .

4. Пошук нових вправ для розвитку психічних процесів учнів.
8.00 – 9.00

9.00 – 11.30


11:30-12.30

12:30-13:30

Блог, в телефонному режимі, Viber

6

























1. Опрацювання додаткової науково – популярної літературидля підвищення теоретичного рівня роботи у середній школі

2. Розробка завдань з алгебри та укр.мови. Розміщення на блозі  завдань для учнів з ООП.
3.Індивідуальний супровід учнів ( бесіди по вайберу щодо виконання завдань з окремих предметів).

4. Онлайн консультація для батьків.

08.00-09.00


09.00-   11.00

11.00-12.30

12:30-   13:30

Блог, в телефонному режимі, Viber

7



































1.Опрацювання методичної літератури: “Інклюзивна освіта від А до Я”.





2. Розробка завдань з англ. мови, географії, укр літ, хімії.  Розміщення на блозі  завдань для учнів з ООП

3. Онлайн консультація для батьків дітей з ООП ( Навчання в дистанційній формі)

4. Самоосвіта. Вебінар – підтримка датей з ООП:практичні поради

08.00-09.00





09.00-   11.30


11.30-   12.30


12:30-13:30

“Інклюзивна освіта від А до Я”: порадник для педагогів і батьків. Укладачі Н. В.Заєркова, А.О. Трейтяк.-К.,2016-68 с.




Блог, в телефонному режимі, Viber


8































1.Розробка наочності та роздаткових матеріалів


2. Розробка завдань з біології, геометрії, фізики.  Розміщення на блозі  завдань для учнів з ООП

3. Індивідуальний супровід учнів з ООП ( інструктаж учнів щодо виконання завдань з окремих предметів).

4. Вебінар  Корекційні методики у роботі з дітьми з ООП ”


08.00-09.00


09.00-11.30


11.30 – 12.30



12.30-13.30


Блог, в телефонному режимі, Viber









Сайт На урок


9





























1.Виготовлення дидактичного матеріалу з англыйської мови


2. Розробка завдань з англ. мови, географії, зар. літ. 

3. Поповнення розділів блогу матеріалами ( завдання, відопосилання, ілюстрації).

4. Дистанційна онлайн- консультація учнів, батьків



08.00 09.00


09.00
11:30

10:30-          12:00


12:00-13:30


Блог, в телефонному режимі, Viber





10




























1. Розробка рекомендацій для учнів “Як з користю організувати свій день”

2. Розробка завдань з укр. мови, біології , фізики.  Розміщення на блозі  завдань для учнів з ООП.


3.Робота з батьками в телефонному режимі .

4. Пошук нових вправ для розвитку дрібної моторики.


08.00 09.00


09.00
11:30

10:30-          12:00


12:00-13:30
Блог, в телефонному режимі, Viber


11














12
















13

















14















15
































































1. Опрацювання додаткової науково – популярної літератури .

2. Розробка завдань з алгебри та укр.мови. Розміщення на блозі  завдань для учнів з ООП.


3.Індивідуальний супровід учнів ( бесіди по вайберу щодо виконання завдань з окремих предметів).

4. Вебінар: (Не) старшна інклюзія: Особливості роботи з дітьми з ООП


1.Виготовлення дидактичного матеріалу.

2. Розробка завдань з англ. мови, географії, укр літ, хімії.  Розміщення на блозі  завдань для учнів з ООП

3. Онлайн консультація для батьків дітей з ООП.


4. Опрацювання методичної літератури




1.Вебінар “Інклюзивна освіта в сучасній українській школіадаптація дітей та вчителів

2. Розробка завдань з біології, геометрії, фізики.  Розміщення на блозі  завдань для учнів з ООП

3. Індивідуальний супровід учнів з ООП ( інструктаж учнів щодо виконання завдань з окремих предметів).

4. Опрацювання літератури з інклюзивної освіти.



1. Виготовлення дидактичного матеріалу (дид. Гра “продовжи числовий ряд”, Встав пропущені цифри).

2. Розробка завдань з англ. мови, географії, зар. літ. 

3. Поповнення розділів блогу матеріалами ( завдання, відопосилання, ілюстрації).

4. Дистанційна онлайн- консультація учнів.


1.Розробка рекомендацій для батьків “ Збереження психічного здоров’я в умовах стресу 

2. Розробка завдань з укр. мови, біології , фізики.  Розміщення на блозі  завдань для учнів з ООП.


3.Робота з батьками в телефонному режимі .

4. Пошук нових вправ для розвитку уяви та сприйняття.
                        


08.00-09.00
09.00-   11.00



11.00-12.00


12.00-13.30


08.00-09.00
09.00-   11.30


11.30-12.30


12.00-13.30



08.00-09.30

09.30-   12.00


12.00-13.00



13.00-13.30



08.00 09.00



09.00
11:30

10:30-          12:00


12:00-13:30


08.00 09.00


09.00
11:30



10:30-          12:00

12.00-13.30

Блог, в телефонному режимі, Viber










Сайт “На урок




Блог, в телефонному режимі, Viber












Блог, в телефонному режимі, Viber

















Блог, в телефонному режимі, Viber











Блог, в телефонному режимі, Viber

Немає коментарів:

Дописати коментар

Закріплюємо правильність миття рук

https://www.facebook.com/chastime/videos/211365656741209/?d=null&vh=e