23.11.2020
24.11.2020
Тема: Займенник як частина мови
Завдання:
1. На сьогоднішньому та наступних уроках ми будемо знайомитися з такою частиною мови яка має назву займенник.
2. Перейдіть за посиланням та перегляньте відео
Займенник як частина мови
3. В робочому зошиті з української мови запишіть сьогоднішню дату та запишіть визначення що таке займенник на які питання він відповідає. Виконане завдання сфотографуйте та надішліть мені у viber.
4. Розгляньте ілюстрації до теми
19.05.2020
ТЕМА.ПОВТОРЕННЯ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК.
Сьогодні ми пригадуємо вивчене за рік.
Виконайте вправи
Дієприкметник
Частини мови
Виконайте вправу 563
13.05.2020
Тема: Вигук як особлива частина мови
Завдання:
1. Перейдіть за посиланням та перегляньте відео:
2. Виконайте вправу 549 на стор.247
3. Розгляньте ілюстрації до теми
04.04.2020; 05.04.2020
Тема: Частка, як службова частина мови
Завдання:
1. Перейдіть за посиланням та перегляньте відео:
Частка як службова частина мови
Частка: відеоурок
2. В підручнику прочитайте с. 232-233
3. Виконайте вправу 514
Картки до теми
Перевір себе
Частка: відеоурок
2. В підручнику прочитайте с. 232-233
3. Виконайте вправу 514
Картки до теми
24.04.2020, 27.04.2020,28.04.2020
Тема: Сполучник як службова частина мови. Уживання сполучників у реченнях
Завдання:
1. Перейдіть за посиланням та перегляньте відео
Сполучник як службова частина мовиhttps://youtu.be/MNf_Gr3SV9c
Сполучникhttps://youtu.be/FwatcPRwzwM
2. Виконайте вправу 493 ( в зошиті написати: 24 квітня домашня робота).
3.Прочитайте речення та випишіть сполучники, які вжито.
Дивлюсь і слухаю; світить, але не гріє; великі та малі; рано чи пізно; вечір або ніч. В повітрі дощ, і гречка пахне тепло, немов розлився бурштиновий мед.Можна вибрать друга і по духу брата, та не можна рідну матір вибирати.Взяв лице в холодні я долоні, і дивлюсь, і слухаю, і жду. Хоч поганий тин, та затишно за ним.
4. Опрацюйте картки, тобто, розгляньте їх
2. Виконайте вправу 493 ( в зошиті написати: 24 квітня домашня робота).
3.Прочитайте речення та випишіть сполучники, які вжито.
Дивлюсь і слухаю; світить, але не гріє; великі та малі; рано чи пізно; вечір або ніч. В повітрі дощ, і гречка пахне тепло, немов розлився бурштиновий мед.Можна вибрать друга і по духу брата, та не можна рідну матір вибирати.Взяв лице в холодні я долоні, і дивлюсь, і слухаю, і жду. Хоч поганий тин, та затишно за ним.
4. Опрацюйте картки, тобто, розгляньте їх
21.04.2020
ТЕМА.КОНТРОЛЬНИЙ ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ.
Сьогодні ми з вами спробуємо написати переказ. У зошитах запишіть число та тему.
Прослухайте текст та перекажіть його.
Роботи можете записати у ворді та переслати мені на почту tania-mitropan@ukr.net
13.04.2020 - 14.04.2020
Тема.Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс.
Завдання
1. Повторіть тему: Прийменник, як службова частина мови ( це урок 6.04-7.04, де повторно перегляньте відео до теми та опорні схеми).
2. Перегляньте відео:
Написання та вживання прийменників
Вживання прийменників " по" і "за"
Найтиповіші помилки вживання прийменників
3. Виконайте Вправу 480 ( записавши в зошиті число- 13 квітня домашня робота)
Написання та вживання прийменників
Вживання прийменників " по" і "за"
Найтиповіші помилки вживання прийменників
3. Виконайте Вправу 480 ( записавши в зошиті число- 13 квітня домашня робота)
Бажаю успіхів
18.03.2020 р. Тема: Прислівник, як частина мови
Повторюємо частини мови
ІМЕННИК
ДІЄСЛОВО
ПРИКМЕТНИК
ПЕРЕВІР СЕБЕ
( Завдання для самоопрацювання)
Тема. Прийменник як службова частина мови.
1.Опрацьовуємо новий розділ та нову тему
Що потрібно знати на підсумок теми?
- Що таке прийменник?
- На що можуть вказувати прийменники?
- Наводити приклади слів прийменників
- Особливості написання.
2.Відео до теми
Читати правила с. 209
3.Виконати вправу 455(письмово)
ДЗ. Правила, Впр.456.
3. Опорні схеми
Немає коментарів:
Дописати коментар